Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

lördag 29 maj 2010

Fire with Fire

Jag vet att jag en gång sa att Scissor Sisters, citat; "KAN TA SIG I RÖVEN!" slut citat.
Men denna låten är riktigt bra. Jag står kvar vid mitt senaste uttalande, det där om röven. Med undantag av denna låten.
Jag har en nyfunnen kärlek. Som jag spenderar flera kvällar i veckan med. Som får mig att skratta, gråta, uppskatta livet och känna nostalgi. Jag trivs mycket bra i hans sällskap.
Nämligen Walt Disney.
Jaja. Inte själva HAN då. Men hans filmer. Min favorit är Lilla Sjöjungfrun. Jag vill vara henne tack. Fast det är jag ju typ, för jag har rött hår och kan simma bra under vatten. Och lika snygga tuttar typ. Typ...
Idag ska jag klippas. Det är fanemig på tiden! Men som Paul Jones, aka Pontus, brukar säga: "du är snygg med lite sådär trashigt hår! Lite Britney lixom" MEN DET ÄR INTE DET JAG FÖRSÖKER EFTERSTRÄVA! Fan och...
Iallfall så ska min söster klippa mina slitna toppar. Vilket borde innebära en kort bob. Typ.
Och så kommer min favoritslinka hit, Jossan.
Vi tre ska dricka tre flaskor vin och äta mat. Sen får vi se vart kvällen bär hän.
Nyklippt och förälskad (i walt disney då...) kommer detta inte bli annat än en bra kväll!


Totem Spirit: Sjöjungfrun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar