Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

tisdag 4 maj 2010

In-fist och In-dregglad


Andra dagen hemma.
"åh, tur i oturen" tänker jag "då kan jag ju passa på att fixa o grejja lite hemma"
så blev det INTE.
Av någon anledning så var sängen mer lockande än disken. Av nån anledning så var "Vinterviken" mer lockande än att skriva CV. Av nån anledning så har jag inte fått någonting gjort och det ser lika illa ut här hemma som det gjorde i söndags. Och ni som känner mig vet att jag vid ett sånthär tillfälle inte mår topp.
Nu är det inte riktigt såå illa.
Jag HAR skrivit ett CV. (som pappa var så snäll och skjutsa
de mig så att jag kunde lämna!)
Jag HAR diskat. (ett glas har gått paj. fysh.)
När denna dagen började närma sig eftermiddag så kände jag att lite frisk luft hade suttit fint i mina in-fisna lungor. Jag åkte hem till Cisssi och Juno.
Åh, dom har jag saknat!
Så nu sitter jag här indregglad och lycklig och utmattad efter en tjusig eftermiddag i ett oh så tjusigt nybyggt hus! Får jag flytta in?

Hemgjora hambisar och klyftisar bjöds det på.
Även (för min del) en repris av gårdagens Maria Montazami.
Igår: sjuk.
Idag: sjuk -men ute på äventyr.
Imorgon: skola.
Nu: dreggeltvätt.

FYI: gjorde kuben på 1.58 idag.

Dagens Totem Spirit: JUNO! för hon är sketasöt och dregglar mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar