Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

tisdag 25 maj 2010

Kniven!!

Nu ska jag fira!
KLADDKAKA ska bakas!
Varför? Ja det kan man ju då rakt fråga sig. This is why:
  • 10 dagar kvar av skolan!
  • 2 föreställningar inom räckhåll!
  • 1 lägenhetsvisning bokad till morgondagen!
  • 1 jobb-introduktion bokad till morgondagen!
  • 3 goda matlådor a lá Kyckling Tika Masala!
  • 2 maskiner med nytvättade kläder!
  • 30 minuter av halv åtta hos mig!
  • 1 nystädad skinande lägenhet!
  • 2.03 minuter prata med farmor i telefon - hon ringde från SKYPE! Bravo!
  • 12 underbara klasskompisar som e sketagoa!
Och så vidare!
Till tonerna av underbara, sjukt medryckande elektro poplåten Kino - The Knife, sätter jag igång mitt kladdkaksbak. Dansar eventuellt ganska fult och pinsamt här ensam i lägenheten, men se så mycket jag har att fira! (med risk för att bli den där jobbiga glättiga människan som jag allt som oftast hatar. "nej jessica! hata är ett starkt ord!" well... screw you.) Om ungefär en timma kanske ligger jag i sängen och svullar och äter antagligen upp hela jävla kakan.
För det är så jag rullar.

Totem Spirit: Tjock Benstomme!

awsome video btw


4 kommentarer:

  1. farmor ringer på skype?!
    det finns hopp för gamlingar att lära sig teknik. jag trodde det inte. men nu ser jag det. om en farmor kan, så kan nog min också, eller nä det tror ja faktiskt inte. Hon dissade en digitalkamera när hon fick den i julklapp.. och använder numera sin gamla, från -93

    SvaraRadera
  2. Jag blev jättestolt! FARMOR! Klapp! Klapp! Klapp!
    haha dissade hon digitalkameran? :D men det var ju bättre förr, det var du ju ;)

    SvaraRadera
  3. tacka mej för att jag visade dej låten så du kan stå å pinsamdansa i din lya

    SvaraRadera