Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

torsdag 20 maj 2010

GBGTjej23


Jag är en person som svettas ganska mycket. Klibbig mest hela tiden.
"Lider du av svettningar eller!?" som min balettlärare sa till mig när jag var 14. Började redan i tidig ålder alltså.
Detta är något som jag har lärt mig att leva med. Folk brukar ju säga "ja, men om du är vältränad så svettas du mycket!" jag litar blint på det. Det måste bara vara sant.
Precis som mamma säger när jag skäms över mina stora fötter (var väl mest förekommande de yngre åldrarna): "En vacker blomma har stora blad!" Även detta litar jag blint på.
Jag är även ganska glad i mat, vilket har resulterat i en härlig kroppshydda. Här väljer jag att vända mig till följande klysha: "Ja men då är det mer att hålla i när det stormar! Och desto mer att älska!"
Jag har även ett omåttligt behov av kontakt och närhet. Jag väljer att se detta som att jag är en kärleksfull person. Inte ett bekräftelse-törstande monster.
Min bästa vän är min katt.
Men misströsta inte kära vänner! Jag har många dåliga attribut också! ...ehäehäehä...
Här är ett förslag på kontaktannons:

Småmullig tjej på snart 23 somrar söker livspartner!
Är du som jag; kattälskare, svettig mest hela tiden, står med fötterna stadigt på jorden
och älskar att mysa i soffan (och kolla på Hot Rod)?

Kontakta då: GBGTjej23.

Eventuell fullträff?

Totem Spirit: Jerriiiiie! för att jag är cool

3 kommentarer: