Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

lördag 1 maj 2010

Allt står inte väl till med Darth Sidious!




Detta hemska uppenbarade sig framför mig när jag imorse vaknade och skulle utföra de dagliga rutinerna på min PEZ-armé.
(Vilket inkluderar:
  • kontroll av uppställningen (alltid nån stjärna som roar sig med att "fixa till" lite)
  • näringstillförsel i form av candy
  • tvätt och putsning
  • lyssna på eventuella konflikter inom gruppen
  • poesiläsning)
Då är det alltså "någon" som har roat sig med att välta kära Darth Sidious! Och dessutom låtit honom ligga. Jag har gett detta mycket eftertanke och kommit fram till att det kan inte vara någon annan än katten. Vid senaste kontrollen stod allt nämligen rätt till med Darth Sidious och jag har inte haft främmat sen dess.
Jag får försöka fundera ut vilka konsekvenser detta ska få för kissen.

Igår var jag på fässt.
Och jag har ett nytt rekord på kuben: 02.14 min.

Dagens Totem Spirit: Senator Palpatine / Darth Sidious



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar