Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

tisdag 29 juni 2010

Raggis

Roligt att jobba på Burger King. Faktiskt.
Detta är några utdrag av vad som kan höras från kunderna i min kassa.

Jag: Var det bra så?
Kund: Nej, jag kan ta ditt telefonnummer också.

Jag: Då får du signera här.
Kund: Kan du skriva ditt telefonnummer här då?

Jag: Vill du ha plusmeny till det?
Kund: Nej, men jag kan ta ditt telefonnummer.

Jag: Sitter du här och äter eller tar du med dig?
Kund: När slutar du? Isåfall tar jag med mig.

Och så vidare och så vidare...
Väldigt roligt att höra alla olika varianter och hur dom alltid på något sätt lyckad klämma in en liiiiiten raggis överallt. Intressant. Och detta är något som jag kommer fortsatt kommer att föra statistik på.

Totem Spirit: BK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar