Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

lördag 12 juni 2010

Kan man beställa en lobotomering?


Tequila en onsdagskväll. Såhär kan man se ut kl 4, i en hiss, på natten.

Lycka är bara äkta om den är delad.

Kan det stämma?
Jag vet inte. Jag vet inte så mycket nuförtiden. Jo, att jag ska jobba idag. Det är bra. för då behöver jag inte veta något annat. Inte just under den tiden iallafall. Och när jag kommer hem är det dags att sova, och sen är det dags att gå upp jättetidigt och så hinner man ju inte tänka på något heller. Sen är det musikalaudition, då har jag fullt upp med att tänka på det. Sen är det mer audition, och sen mer jobb. Tillochmed på måndag när jag är ledig är det audition så där är det lugnt oxå. Det jag fruktar är nästa lördag. Då har jag varken jobb eller något annat inplanerat. Då är det viss risk att jag kommer börja fundera på saker. Och det suger. Jag kanske ska fråga om ett extrapass på BK?

Pengar = Lycka. Så måste det vara. Om man lever ett "vanligt liv"


Totem Spirit: Alaska.

1 kommentar:

  1. Men Jerrie, jag jobbar inte förrän 01 på lördag, så jag kan underhålla dig lite ;D /emlaj

    SvaraRadera