Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

lördag 5 juni 2010

Det luktar något här...

Konstigaste grejjen hände precis. det ringde på dörren (hur ofta händer det nuförtiden!?) jag öppnade och utanför stog en kille. Han bodde i huset och han hade tydligen något problem med sin data och undrade ifall han fick låna min. Det fick han väl... antar jag. När han såg att jag hade mac så blev han lite förtvivlad, det skulle tydligen inte funka (vilken tur tänkte jag, som numera började bli lite nervös, varför hade jag släppt in honom!? en grov svettodör hade han runt sig dessutom) Han meckade lite och kom sedan till slutsatsen att det inte skulle funka. När han skulle gå så frågade han vad jag skulle göra ikväll, "eeeh... kolla lite på film tror jag." då sa han, mycket passande tyckte jag "men jag ska bara hem en snabbis, sen kanske jag kan komma ner, ta med mig lite mat eller så? så kan vi kolla på filmen tillsammans?" VAD I HELA!? Jag har tyvärr redan ätit, och kommer antagligen att gå och lägga mig ganska tidigt. En annan dag kanske... (ELLER INTE!!) Utanför dörren sa han, "det luktar någonting här, typ katt? eller kattmat?" jag blev helt förvånad. "det är antagligen kattlåtan... den borde kanske rensas" han sa "ok, va bra att du vädrar då". HAR DU HELT MISSAT DIN EGEN LUKT ELLER!?! jisses... Finns det verkligen sånnahär människor!?!

3 kommentarer:

  1. förlåt om jag betedde mig konstigt. det är bara det att...jag är kär i dig, jerrie.

    SvaraRadera
  2. lurad!

    ps. fatta gött det hade varit om han läste detta blogginlägget ändå, han har kanske mer koll på dig än du tror...köp en roll-on och släng in i hans brevinkast haha ds.

    SvaraRadera
  3. ANNAMY!
    haha "jag är kär i dig, jerrie." mycket snyggt!
    himla dumt om han läste... elleeer??
    roll om it is. +några våtservetter kanske.

    SvaraRadera