Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

torsdag 24 juni 2010

Skara Slätta!


Denhär tjejen vill ha sol. Fast just det, det är ju sol ute! Låt mig omformulera mig. Den här tjejen vill vara LEDIG när det är sol! Idag verkade det vara jättevarmt ute, för när jag kom ut, flottig och med värkande fötter, från BK så var det sketvarmt! Och då var klockan 20.00. Så jag kan bara tänka mig hur det var på dagen. Kul för er lediga...
IMORGON är det iallafall midsommar! Folk frågar sig varför man firar midsommar egentligen. Gnäller lite om att det är ju egentligen ganska överskattat. Må så hända, men denna midsommar har jag mer än någonsin att fira!
  1. Jag är LEDIG!
  2. Det kommer att vara sol! För det kommer det.
  3. Jag har fått lön!
  4. Jag har betalat tillbaka massa skulder!
  5. Det var visning på min lägenhet idag, och det verkar lovande.
  6. Jag trivs på jobbet!
  7. och såklart, jag har fått en lägenhet!
Så, imorgon kl 11.00 bär det av till Lejons land i skara! Oj så gemytligt vi ska ha det! Mitt ute i ingenstans, precis som det ska va. Häärligt. Och jag är ledig två dagar i rad. Förhoppningsvis så kommer jag att kunna få lite sol på min vintervita body. Jag har ju trots allt en liten tävling att se till. Den kommer jag att vinna. Såklart. Det vet du.

Totem Spirit: Överskattad Midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar