Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

torsdag 15 juli 2010

P3

Jerrie på P3.

Självklart kan man sin Daft Punk.
Självklart kan man sitt pannkaksrecept. Dock brukar jag göra dubbel sats. (hungrig)
MEN
Att man ska falla på något så jävulskt (ljuvligt) som DANSBAND!
Det värsta är att det rätta svaret var så givet! Jag borde ha vetat det! Jag är ju från Lindome ffs!

Svordomar förekommer, för de känsliga.


Totem Spirit: KÄNDIS! hell yeah

Imorgon kommer ni att få höra mer om mitt mackrill/plattfisk-äventyr. Det vill ni nog inte missa. Men mer om det imorgon som sagt. Idag fokuserar vi på min framgångssaga.

Jerries framträdande i radio. TRYCK HÄR!

Tryck sedan på Lyssna, senaste sändningen. Spola fram till 0.52 typ. Sen är det bara att njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar