Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

söndag 4 juli 2010

Backseatsman



So you kick me out for a backseatsman?
No, I kick you out for a friend.

Jag vill gärna ha en backseatsman. Fast eftersom jag inte har någon bil så antar jag att han får rida på mig rygg. Men om det är Andy Samberg så går det bra. Och eftersom jag är stark så går det också bra. Fast mest för att det är Andy.
Jag är trött.
Har inte stött på några håriga människor på BK idag. Fast jag såg en kvinna med skägg (riktigt tomteskägg) på övergångsstället. Det måste vara någon övergångsfas eller nått tänker jag?
Jag är svettig.
Jag har ont i fötterna.
Men jag tjänar mycket pengar.
Jag är inte rik.

Totem Spirit: Backseatsman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar