Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

onsdag 28 april 2010

Urban Chic


Hej alla underbara människor!

Här kommer en liten uppdatering om mig! Idag har det varit en mycket produktiv dag i skolan. Det hela började med att jag och Jossan vaknade upp hos CarlJohan, där vi hade sovit på grund av att spårvagnarna hade slutat gå. (vilket äventyr!) Vi hade nämligen repat till 02.30 i skolan! *Pjuh*
Så imorse var vi alla "ganska" trötta kan man säga! hihi :) Som tur var så fick vi lite dispens av våran balettlärare och behövde bara ha en halv lektion! *ler tacksamt*
Dagen flöt på och vi satte ljuset och repade lite och Pontus var lite tokig som vanligt! hihi ;)
Nu är vi iallafall nästan klara, vi körde ett genomdrag för våran rektor som var mycket nöjd som tur var! Imorgon är det premiär! Tjoho! Det ska bli så himla roligt asså!!
Nej gud vad jag babblar på!
Här kommer iallfall dagens outfit för alla er modelejon! Jag skulle nog vilja säga att idag känner jag mig lite Urban Chic! Jag har nämligen på mig min absoluta favvo-tröjja, från HM (såklart! dah?!) mörkblå (igen såklart!) lite större modell. Så slipper man dra in magen... tihi!
Ett par low-waist Yankees joggingbyxor från Stadium, oxå dom mörkblå. Och till det hela mina favvo-raggisar för att sätta mys-stämpeln tydligt.
Självklart har jag slängt upp håret i en klassisk Lykke Li-tofs. Denna outfit måste ni definitivt spana in mina vänner!
Overall så har detta varit en jättemysig dag! Vi syns imorgon på premiären! *nervös*
Tjingeling!

Dagens outfit: allt mörkblått såklart! jag som älskar mörkblått!

Note to self: Om sådana här inlägg blir vanligt förekommande - skaffa en SW1911 och sikta väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar