Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

söndag 25 april 2010

Premmi


Nu är den här.

Jerries blogg. Du kan andas ut. Känner du att tycket från bröstet har släppt? Nu vet du varför.
(är det såhär alla första-inlägg inleds?)

Finns alldeles för mycket spännande saker som händer i mitt liv att hålla för mig själv.
Tillexempel idag: Pixie Carola Onyxia (min högst eminenta katt, som om du fortsätter att läsa denna blogg med all säkerhet kommer stöta på igen) smet ut och hälsade på en annan katt. Jag hade andan i halsen på grund av tidigare erfarenheter.
Tillexempel igår: Jag fick en klubba av pizzakillen.
Tillexempel i förrgår: Sopgubben vinkade till mig på övergångsstället.

Du ser... detta kan inte bli annat än bra. Det var det jag kände på mig.
Till tonerna av Timotejs episka hit "Kom" på p3´s Digilistan presenterar jag för er:

Dagens Totem Spirit: Fox
hoppas att detta kommer hjälpa er igenom dagen som sådan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar