Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

måndag 26 april 2010

Dreggla är OK!

I en intervju svarade Jennifer Aniston på frågan; hur gör du för att bidra till en bättre miljö?
- Jag borstar tänderna samtidigt som jag duschar!
Jag tänkte att jag ska ju inte vara sämre, så igårkväll (natt) stod jag spritt språngande naken i duschen med tandborsten ivrigt på G.
Och vilken känsla sen! Detta kan jag tänka mig att lägga till i mina rutiner, och inte för att jag tänker på miljön utan för att det var så oerhört angenämt på fler sätt än ett!
- tänk att spotta tandkräm-skum någon annanstans än i handfatet!
- du blir ultimat ren, redan i duschen!
- du kan bidra till miljön (om det nu inte snarare är dåligt, för en viss fördröjning under strålen kan man nog räkna med)
- det gör inget om du dregglar lite på din body!
- du kan tillochmed, om du vill vara lite extra rebellisk, inte ens spotta utan bara öppna munnen och låta det ske på egen hand!
Som sagt, på fler sätt en ett... elleeeer??


Nu på schemat: Möössli med fil, sen dusch (eventuellt tandborstning) och läggdags. För herrejistanes så trött jag är. Ett normalt liv är inte att tänka på. Kan någon berätta det för min katt! Hon verkar ha missförstått mig på den punkten, jag sa strängt att: Stör mig inte när jag sover! Ändå ska hon, som lägligast ca 40-50 min innan väckarklockan ringer, komma och diskutera diverse viktiga saker (enligt henne, jag tycker allt att det kan vänta till frukost).
Fysh för dig kissen!


Och till tonerna av underbara Two Door Cinema Club presenterar jag för er:
Dagens Totem Spirit: Min Kissekatt! (för hon är go ändå)

såhär trött är kissen, hon borde tänka på att ja också är trött!

3 kommentarer:

  1. jag ska med börja borsta tänderna i duschen å jag tänker ta det sista alternativet på hur man får ut det ur munnen, allt som sköter sej själv e bra

    SvaraRadera
  2. men ett bra alternativ dock.

    SvaraRadera