Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

torsdag 29 april 2010

Otippat


CarlJohan sa något på MAX som var lite olämpligt. Men mycket uppskattat som till synes.
Inte av Sandra dock.



Som en vis man vid namn Borat en gång sa: "Great Success!"
Jag tycker verkligen om min klass. Den borde enligt mina beräkningar och kalkyler vara typ bäst. Men det tror jag. För det är den. Bäst alltså.
Bevis?
  • fullsatt i teatern
  • luftfuktighet; hög, pga mycket tårar (och svett?)
  • en lyrisk rektor
  • återkommande besökare
  • en annan lyrisk rektor
Såå, jaa... du ser. Jag bara sväller över av min egen stolthet! Det göttigaste är att vi aldrig såg det komma. Efter alla timmar av rep, utan någon utomståendes öga kunde vi inte veta alls vart nivån låg. Men det blev ganska bra... elleeer?

Grattis på kalas älskling! Se så söt!

Jossam skulle ha kalas idag. Men det blev ett kalas på MAX istället. Jag ville bjuda Jossam på en glass, men hon var för mätt. Har hon inte fattat att man har en mage för mat och en mage för gotteri? Typ lite som en ko? Konstig tjej...


Ville bara meddela att mitt rekord på Rubiks Kub fortfarande står kvar på 4.39 min. Fysh... Jag måste ju slå CarlJohans rekord: 2 min. Ge min en vecka säger jag bara! Om jag klarade 4.39 på två dagar... vem vet vart gränsen går! hähä



Dagens Totem Spirit: D2! för att vi är bäst

4 kommentarer:

  1. jag har inte olika magar för jag är ingen ko, jag är en björn!

    SvaraRadera
  2. min björn.
    med svarta björn-byxor??

    SvaraRadera
  3. Ni var bäst sös.. Jag skulle kunna se det om och om igen! Det var, ursäkta det töntiga ordvalet, magiskt!! :D

    SvaraRadera
  4. åh tack sös! unnderbart var ordet, tackar! :D

    SvaraRadera