Californication:


CALIFORNICATION:

“All you ever did was love me. All I ever did was look for any excuse to fuck it up.” –Hank

torsdag 10 mars 2011

Ett solo



Ännu en dag.
Ett solo skulle delas ut och jag kände hopp.
Ett solo delades ut och återvänder till de mörka trakterna jag bodde i innan.
För jag får tydligen nöja mig med rollen som utfyllnad och rekvisita.

Vad ska jag göra?

1 - skaffa mig en kuk?
2 - få en släng av anorexi?
3 - ligga med koreografen?
4 - ...byta karriär?

"Hur kunde HON få HONOM?" ett skämt må hända... men det känns som att detta är temat för mig just nu.

I höstas var jag besviken men då tänkte jag "Till våren är det min tur, då ska jag få visa vad jag kan!" Nu är våren här... och ja... så står jag här igen. Som en jävla utfyllnad.

Tre år för detta?

Totem Spirit: En jävla downperiod

3 kommentarer:

  1. http://img849.imageshack.us/i/skrmavbild20110310kl203.png/

    SvaraRadera
  2. Du måste skoja??
    Slutscenen från the office ju...
    Trodde det skulle pigga upp och passade in bra..

    SvaraRadera